: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, July 2, 2012

mata rasa nak pejam jer

as-salam,

hukhukhuk.. aduh.. poyo nye
blm ape2 dah sibuk nak batuk2 plak
heheheheheh

sebenarnya tgh sakit kepala yg amat2 sgt nih
tu yg mata lansung x leh nak bukak tu
pastu dr pg dok mengadap pc jer
dok edit proposal..
pening weh...
pening kepala ni mungkin sebab angin dah naik kepala kot
sebab nya tgh berpuasa kan
so, x mkn ape pun tghr ni
then perut pun maybe tanjat sebabnya sblm ni hr2 dok mkn jer
pastu perut pun dok tadah jer
skali hr ni tiba2 puasa.. perut plak tiba2 kosong
mau x tanjat boboy

hahahahhha...
abes lah dok salahkan puasa plak kan
abes tu puasa ramadhan nanti,
sakan la dok sakit kepala..
pdhal... mls nak puasa

hahahahahahhaha
kompom la tak kan... dah nama pun puasa ramadhan
haruslah puasa.. mcm skang ni pun puasa sunat syaaban jer

jgn lupa hr khamis ni
mlm nisfu syaaban
jom kita sama2 tambah amal ibadah dan mendekatkan dr kita kepada ALLAH swt
kerana pintu rahmat dibuka luas pd mlm nisfu syaaban...





1 comment:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

selamat berpose ... ok jer .. dugaan mula2 .. org kata bulan puse tue berkat .. relek jer rasa x ada apa2 kan pose ;-)