: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, July 27, 2012

alhamdulillah

as-salam,

kisah basi
eh, x per kan.. janji update
wahhahahahaha..

rabu lps kat opis sy ade buat solat sunat taubat-tasbih dan hajat
yg seronoknya, solat sunat ni bersama2 dgn Tun M n Tun Siti
alhamdulillah..
sebab setiap tahun bila ramadhan jer memang akan ada acara solat nih
seronok sgt...

syukur alhamdulillah sebab thn ni dpt duduk kat saf betul2 belakang imam n Tun M... semoga TDM n TDSH dikurniakan kesihatan yg baik dari ALLAH...

kami bertiga.. sulie - sy - suhana... 3-3 pun mak org tp perangai mengalahkan anak dara..eh, iye ke... hakhakhakhak...

malam tu pulak ade IFTAR kat opis
start kejer sini thn 2008
tp thn ni baru berkesempatan nak dtg bukak posa
so, sy hangkut skali ler hero2 kesayangan dtg opis
macam naufal ngan hayyan memang dan biasa dtg sini
tp pestaim bg en.fizu... hiks..
pestaim masuk opis sy ler
klu dtg tu dah biasa le jugak
hahahahahhah...
makanan mlm tu sedap blh tahan
sebab order dr restoren syed tu

alhamdulillah...


*semoga kami semua dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki untuk bertemu semula dengan ramadhan dithn2 mendatang... aminnnn...

3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wah bagusnya opis korg .. aku doakan kesihatan tun baik selalu ;-)

Seri Nuang Shah Alam said...

fulamak, hasniza bukak posa kat tempat kerja dia la.. fuyo... hebatnya dia...

posing dengan kawan-kawan pakai telekung merupakan satu posing yang julong-julong sekali diuploadkan...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

betulkan pengalaman solat bersama2 ni x dpt dijual beli lg2 plak dgn TDM & TDSH...al-hamdulillah merasa lg tahun ni...

ala en seri nuang dengki lettew nengok kite pakai telekung..niza awat ang x snap gambo beliau bergaya dgn kopiah imuda?