: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, August 8, 2012

cerita pasal keturunan

as-salam,

bulan pose ni rasa cam mls jer nak hapdet blog
eh.. rasanya bukan bln pose pun
memang mls jugak kot
wahhhhhhhhhhhhh... larik...

ekceli tgh  sakit hati nih
hahahhha
sakit hati je nak citer kat blog kan
sengal betul
eh.. tak.. tp btul la tgh skait hati
sebab ade kwn ni dok citer
katanya dia sakit hati ngan si polan nih
sebab, asal gaduh skit mula la
nak kaitkan keturunan
skit2 keturunan
asal ko buat silap skit
nak slhkan keturunan
kononnya mcm keturunan ko tu la yg baik sgt
yg baikkkkkkkkkkkkk
semua keturunan dia
yg jahat yg buruk semua keturunan kwn ni
hurmmmm...
x paham lah

apa yg nak dibanggakan sgt ngan keturunan tu
klu nak fikir jht
x yah nak tgk pd keturunan lar
sebabnya, x semestinya atok ayah ko pembunuh
pastu anak cucu cicit ko pun akan keturun jd pembunuh jugak
tolong lah jgn nak cetek pemikiran
lapangkan skit otak tu
nak kata si polan ni x skolah
belajar kemain tinggi lg
siap master bagai... konon best student
tp bangang nye... melempai2...

sakit hati bila dgr kwn ni bercerita
sebab kwn ni dok nangis2 ngadu ngan awak
hurmmmm...
nak buat mcm mana kan
dah nasib ko kenal ngan si polan tu
tp klu boleh reject je lah
sebabnya skang pun dia dah boleh nak kutuk keturunan ko
ntah esok lusa lg teruk agak nya...




*esok2 bila dah kena soaljwb dlm kubur tu, x der nya malaikat nak tanya pasal keturunan ko... yg penting amal ibadat ngan iman ko tu kena kuatkan dulu... jgn sibuk nak jatuh n sakitkan hati org jer... eeeeeeee.. sakit hati!!!



1 comment:

AJK KAKS said...

Iklan promosi:

Kelab Ahli Kubur Sementara (KAKS)

membuka keahlian kepada semua jantina tidak kira lelaki atau perempuan yang mahu beramal untuk hari kemudian serta peringat akan hari ini...

jom join...