: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, August 16, 2012

duhet raya

as-salam,

korang masing2 dah tukar duit raya ke
hiks
skang ni mana2 pg mesti dok hebok pasal duit baru tu kan
tp bila tgk mcm cantik jugak la kalernya
cuma agak terang skit
mcm duit 5 hengget ngan 20 hengget tu
tp mcm suke jer kat kaler duhet 20 hengget tu

thn ni mcm biasalah
sy akan jd ejen tukar duit raya utk kwn2
ape korang ingat kuih raya je ade ejen
duit raya pun ade tau
hahahahhhaha
mcm biasalah sy akan collect nama sape2 yg nak tukar duit tu
pastu baru pas kat sorg kakak kat opis nih
sebab nanti anak dia akan tukarkan kat bank negara
yeay... suke sgt2
senang sebab x yah nak betur kat bank
cuma pening jugak la nak kira duit2 nih
sebab duit org kan
watnya salah kira ke ape
x ke naya
tp sy akan pastikan diorg semua nih tukar ngam2

thn ni sy tukar skit jer
x yah tukar bnyk2
sebab nanti naufal n hayyan mesti dpt duit raya gak kan
so kita main tukar dr duit raya diorg jer
heheheheheh
senang abes citer...

duhet raya... semua kaler ade... pilih2... heheheheh....

duhet raya 2012 yg telah selamat diagih-agihkan... selesai.. lega bila dah tukar duit dan dpt agih-agihkan duit tu...




*x berapa hari je lg kita dah nak berhari raya kan.. terasa sayu sgt hati ni nak tinggalkan Ramadhan 1433H.. semoga ALLAH panjangkan usia saya, anak2 sy, suami sy, keluarga, saudara-mara dan kawan-kawan semua utk bertemu semula dgn Ramadhan 1434H... semoga kita semua diberikan kesihatan dan keberkatan dunia dan akhirat... insyaALLAH.... aminnn...



No comments: