: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, February 24, 2011

comot

salam sumer,

cian hayyan.. sebab chickenpox terus comot muke dia.. x per la sayang... nanti mummy beli bio oil eh... pasni ni kompom awak dah x kena chickenpox lg dah...

 yo.. peace mummy... dok meragam bgn kol 2 pg... huhuhu... sebab bdn dah miang2 gatal...

teruk kan muke dik yan... abg kena sikit jer...

 cian kaki debob dik yan... tu kat celah2 jari kontot dia tu abes kena plentong... siap nampak isi putih lg... huhuuu... alhamdulillah... nasib baik lah dik yan ni jenis yg thn sakit...

mummy nak sapu dia x nak... last2, dia sapu sndr... itu je la yg blh buat dia diam... kang pelan2 dia masuk dlm mulut... hai la anak...


*alhamdulillah, hayyan dah makin sembuh n start smlm me dah hantar pi umah pengasuh.. abg plak dah start school dr laswik lg... alhamdulillah... aminnnn....

2 comments:

kasihnya laila said...

biasa la tu kak niza, aku dulu kena masa tingkatan 1

kakyon said...

syian adik tu..