: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, February 28, 2011

coklat

as salam sumer,


rasenye sumer pun pernah mkn cokat bulat dlm ade oreo tu kan... heheheh... sedap jugak kan... n senang jugak nak buat klu rajin... heheheheh... hr tu ade farewell kat opis.. sempena zara nak blik kampung bersalin n terus dok kat sitiawan... sebab hubby dia navy so, terpaksa stay sane tp klu nak dtg sini lg pun blh... heheheh.... then, dia ade bwk coklat nih.. makcik dia yg buat... sedap jugak... nanti nak try buat sndr la... so, ms besday hayyan n naufal leh la buat kan... dah jimat dah.... huhuhhhu...

 bulat mate dikyan makan cekelat nih... belemuih muke dia dgn coklat...
 pooh, abg punyer... tiger, adik punyer... barbie, mummy punyer.... heheheheh....



abg mkn pooh... same tembam ngan abg.... tenkiu untie zara sebab kasik coklat kat naufal n hayyan.... muah.. muah kat baby untie zara....

1 comment:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wah coklat skrg ada design2 kan .. dah mcm cupcakes dah ;-)