: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, February 11, 2011

sekinchan ikan bakar... memang terbakar...

salam sumer,


heheheh.. sajer jer kan nak cetus bara.. eh.. eh.. bukan... maksud disini ialah.. memang terbakar la mkn kat sekinchan ikan bakar nih... heheheheh... kitorg pg bulan lps.. ms tu me baru lps sehari cabut gigi kot... so, feel mkn tu kureng skit... tempat kat puchong bandar puteri atas skit dr GIANT... deco santek tp padat... maksud padat disini adalah vontot kusi bertemu vontot kusi yer... ruang utk bergerak adalah terhad.. maybe ms tu terlalu ramai umat.. alhamdulillah, murah rezeki tokey kedai... kitorg tunggu dlm limebelasminit utk dptkan tmpt duduk.. itupun kena mcm rebut2 kusi gitu... hahahahah....


 sebelum pi makan, bw anak2 singgah giant jap sebab BIL nak beli henpon... hayyan yg sgt-bising-mulut-dia klu dpt main benda alah nih...

naufal yg memang active sokmo... ok la kan.. sebabnye budak active ni cerdik... ade jer bnda dorg nak xplore... huhuhuhu... lame2 mummy dia pun terjulor kaki kepenatan...
 sila percaya me dah ke sekinchan ye... huhuhuhuh....

 ok... jgn tgk tuan umah tp peratikan keadaan dlm kedai... penuh bukan... hahahahaha... w/pun penuh tp service tip top... ikan bakar cepat sampai... tp knp ade cha ya nun alip tu komplen ikan dia lambat sampai ek... kami mkn ikan siakap n ikan pari bakar, nasi lemak comel size 30seng 8 pinggan (naufal mkn 2 pinggan), air buah 3, milo es 1, sirap 2, ais kosong 1 = rm140 hengget
ikan bakar sedap... nasik lemak biase2 jer tp sambal nye tu boleh tahan... klu boleh, lebihkan la skit sambal nye tu yer.... 

naufal yg tembum... tp skang dah susut skit sebab demam CP... dak kecik ni request nak mkn char kue teow.. tp x blh lg sebab ada udang, kerang n teloq... gatai nanti nak oiiiiiiii... dah sihat mummy belikan utk awak eh... cayang dia....




*kebetulan plak adik owner sekinchan ikan bakar bandar puteri ni kwn ngan adik me... kelmarin dia dtg umah... hahahahah.... kesian kat dia sebab me komplen kaw2 nye kat dia... tp, komplen pun utk mantopkan lg kedai kakak nye tu... hehehhehehe.... semoga terus maju...

2 comments:

Papitusulem said...

sekinchan ikan bakar ka?
wah kena pi sekinchan nie nampak gayanya. kat sana ada nasik ambeng. ada jual mentarang.

ada tepi laut, buleh tgk ikan naik.
ada homestay - papitusulem

ada bendang buleh ambik gambor.
hehe.


mahainya sekinchan ikan bakar tu.. mahai sangat tu.. tak logik harga dia tu.

ikan bakar kat Keramat atau Belakang Istana Negara pun tak sampai camgitu harga dia...

Anonymous said...

Memang mahal. tak spatutnya mahal cam tu. Ikan pari sampai RM 7.00/100 gram. Saya pergi seklai je. Dah tak pergi lagi dah. Makan 3 beranak sampai RM 70+.