: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, February 9, 2011

lame x hapdet sebab... chickenpox

salam sumer,



perasan x blog me nih sunyi sepi jer kan... huhuhuu.... sebab nye, cuti CNY dah seminggu (dah mcm cuti raye plak)... pastu sambung plak mc n EL.... huhuhuhu... bukan me yg kena chickenpox ni...  sebabnye, naufal kena chickenpox pulak... ekceli dr minggu lps lg naufal kena CP nih... tp, hr khamis la CP tu baru start nak melebat.... besar2 gabak plak tu... kesian kat dia... mulenye hari sabtu mlm ahad tu badan dia dah panas2 dah... pastu, kasik la mkn ubat kan... then, ptg ahad tu tgk dah kebah skit dah demamnye tu... alhamdulillah... blik umah kipark la me baru perasan dia kena CP... itupun ms lps mandikan naufal... dia kata sakit kat 'elephant' dia tu... me check tgk x der ape2... ghupe2 nye kat tel*r 'elephant' dia daaaaaa.... hahahhah... tu yg dia dok heboh sakit2 tu... tp x pecah pun lg... then, me  puas hati n me check satu badan... tgk CP tu naik pun manja2 jer.... tp, memang merenyam le tgk si naufal tu... nasib baik dia dgr kata.. sebabnye me kata klu nak garu jgn guna kuku.. nanti luka berdarah... so, klu nak garu kena guna kain... gosok pelan2 jer... hehehheeheh... pastu, me x kasik dia kopek CP yg dah kering2 tu... nanti berdarah n berparut, dah x hensem.... hahahhahaah... agaknya dia tau nanti x hensem, memang dia x kopek pun.... hahhahaha... yg x bestnye, naufal x leh pi kindy lg sampai minggu dpn..... huhuhuuuh... bnyk wo tertinggal....







*hr ni daddy dok umah jg anak2... hope umah x tunggang langgang n daddy x jd tarzan + org ijo... huhuhuu... takuit....

1 comment:

Hambali ® said...

kasiannya .... ada letak2 dia atas daun semambu tak?