: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, April 24, 2012

muka hayyan x bengkak lg

as-salam,

alhamdulillah
muke hayyan dah x bengkak2 lg dah
tp masih ade lg spot2 merah kat pipi n dagu dia
pastu masih ade lg skit2 bintat kecik2 merah bawah bibir

cuma kat tangan je la yg ade bengkak2 tu
spot2 merah pun banyak jugak di kaki-tangan dan belakang badan
ade nampak gayanya macam nak surut bengkak2 tu
alhamdulillah
lega sgt2
muka hayyan pun dah nampak yg original
klu x, hummpppp lain bebenor mukenya tu

lps ni mummy kena lebih alert pd ubat yg hayyan makan
klu ubat selsema, hayyan x leh mkn ubat yg ade kandungan actifade dalamnya
td dah gugel..
baca3 tp mcm x ada kena mengena je
tp x per lah.. yg penting dah tau hayyan x blh mkn ubat ape dah

gambar mlm td... mummy nak solat maghrib, dia pun sama nak solat jugak.. dok berebut nak pakai telekung sama mcm mummy.. sudahnya, amik tudung opah, pinkan thena pakaikan kat dia... kemain suke lagi... 
harap2 dah besar nanti jgn kamu malas nak solat sudah... semoga hayyan secerdik dan sekacak ustaz don... aminnn...


2 comments:

dr nina korlina said...

aik mana posting semalam tu?

suria kencana said...

kak niza, kalau dia secantik dan sebijak seperti ustazah ok tak?