: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, April 5, 2012

sesi luahan hati

as-salam,


sebenarnya x tau nak mula dr mana
sebab sy pun x tau nak cerita mcm mane
mungkin kali lebih kepada luahan hati kot
tp takut korang boring je bc nye nanti
x per lah, agak2 korang boring x yah la bc eh
sebab ni saje je sy nak luahkan perasaan sndr

beberapa hr ni sy x baik dgn seseorg
pdhal dia lah manusi yg rapat dgn sy
memang lah sedih
tp nak buat mcm mana sebab sy x nak keruhkan lg keadaan
sy tau dia sayang kat sy dan amik berat pasal sy
tp cara dia berckp tu buatkan sy rasa sgt2 kecil hati
kecewa pun ade jugak
disebabkan perkara tu dan org tu
sy pula yg dipersalahkan
sy pula yg dikatakan punca org tu jd mcm tu
sedangkan sy x buat ape2 pun
x pernah pulak sy bermasam muka dgn org tu
x pernah lah pulak sy sindir org tu
tp sampai hati org tu dok mengata sy sampai org yg sy sayang mula marah2 dan benci pd sy
memang sy kecewa yg teramat2 kecewa
sy dipersalahkan atas kesalahan org lain
sy dinilai dengan tiada kasih sayang
sy dituduh atas perkara yg sy x lakukan

buat sementara waktu biarlah sy sndr
sy nak rehatkan dulu perasaan sy nih
sy nak jg dulu hati sy ni
sebab sy dah penat jg perasaan dan hati org lain
sebab sy dah penat tolong org lain
sedangkan sy x pernah dihargai seperti yg sepatutnya

sy harap sgt2 biarlah org tu nampak ape sbnrnya yg terjadi
sy harap sgt2 biarlah org tu dapat menilai siapa yg benar dan siapa yg salah

8 comments:

platoon 3 said...

wah, perut sudah kenyang, sesi luahan hati plak ni? hehehe

aiya kawan, apa sudah jadi sama lu? apa orang sudah bikin sama lu?

rapat ni kekadang akan memakan diri jugak, tengok macam cerita kat TV9 tu, bukan untuk ku yang memei dan ako mustapha berlakon tu, kawan ofis memey kan org yang baik dan suka tolong memei, tapi belakang dia lah yang nak melagakan memei dengan org lain.

itu disebabkan dia ada masalah sendiri yang dia akan bawak dalam dirinya untuk diberikan kepada org lain. seolah-olah dia macam iri hati dengan kebahgiaan kawan dia tu.

tapi itu semua lumrah hidup. kita manusia kalau takda macam tu, memang bukan manusia. org zaman dahulu pon ada insiden seumpama ini.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alahai krisis dgn member ofis ker niza???

nurul ashikin said...

teruskan hidup seperti biasa kak niza

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

cool bebeh.. cer cita cer cita ..

Anonymous said...

doakan lah yg terbaik utk org itu...moga satu hari nanti..terbuka hatinya memahami perkara itu....terus, dan terus berdoa yea kak...insyaAllah...Allah akan tolong kita....akak perlu kuat k....

nifalnin... said...

platoon 3,
tp x baik la kan buat org mcm tu.. dpn baik, blakang dok mengata baikkkkkkkkk punya...

diana,
x dak kena mengena ngan org opis pun.. hiks...

nurul ashikin,
terima kasih ye

sue,
tgh sejuk la nih.. nasib baik ekon kuat... heheheheh

anoy,
mekaseh... memang akak sentiasa doakan yg terbaik utk semua org...
huhuhuhuhuhu....

Anonymous said...

betul lah, kuatkan hati dan teruskan berjuang demi nusa dan bangsa. kak niza kan kuat dan rugged. benda ni kecik ja ni.

platoon 3 said...

so, kak niza kena pastikan kak niza kuat dan rugged. kan kak niza ni rugged... kan kan kan? baru la heavy metal.