: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, August 13, 2010

bedal sajer lar...

salam sumer,

smlm me mc so dok umah diam2... heheheh... diam ke.. pdhal terjerit saner sini... ehh...x der lar.. smlm me mc sebab x sihat... hahhaha... sengal.. hurmm... ade la skit masalah kesihatan... pastu, naufal pun x sihat.. mata dia bengkak... eh tak, kelopak mata dia bengkak... me n naufal dok umah, adik hayyan plak daddy hantar pi umah bbsitter... senang.. mummy leh relaks2 mengangkang dpn tibi tdor... owhhhh... memang x la kan... sebab, klu dok umah paler otak dok ligat pikir nak buat ape... sila percaya... hurmmm... alang2 dah dok umah so mari kite memasak... hurmm... menu buka poser smlm me masak ayam sambal kicap... bergedil ayam verde easy peasy ... heheheh... simple mimple... tumis ayer sayur sawi cino... hahhaa... baik utk tambah susu... mule2 ingat nak msk aym sambal kicap jer.. pastu, dah kol 2 lbh cenggitu teringin plak nak mkn bergedil.. ape lg... sambung balik tugas didapor la jwbnye.. naufal plak, me wat ayam goreng oat jer utk dia... suke dia mkn... heheheh... ekceli, me msk ayam sambal kicap tu kol 11 pg.. heheh... giler awal kan masak... sebabnye mls nak kelam kabut.. sebab ptg tu nak amik adik hayyan n daddy plak... huhuhuh...

ape2 pun, memang puas hati klu msk sndr nih... w/pun x sesedap mane, janji masak sndr kan... en.fizu pun mkn bertambah... mane bdn x mcm the rock.... heheheh... itu yg me ske tgk...


ok dah... selamat berpuasa dan selamat berbuka... yeay.. ptg nih blik umah mak...