: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, August 30, 2010

sabtu yg memenatkan

salam sumer,

ini kisah hr sabtu.. huhuhuh... ingatkan nak duduk umah buat biskut... tp x jd... sebab mcm sian kat naufal n hayyan... dok umah jer... dah la hr2 dok umah mak milah... pastu, sabtu ahad pun kena dok umah jugak... owhh... kesian... so, me amik keputusan nak bw budak2 org tu pi alamanda.. eh.. lupe... mak ajak pi ampang plak... x per... citer tu nanti me sambung ek... mule2 mcm x yakin jer nak gi alamanda ngan budak 2 org nih... iyer lar kan... dah la dorg ni agak lasak... heheheh... tp x per... insyaALLAH, me blh handle.. smpai2 kat alamanda, alhamdulillah, senang gak nak dpt parking... letak 2 beradik tu dlm  stroller n sorong jer dorg.. mule2 tu hayyan menangis la jugak sebab mamat tu x ske sgt dok dlm stroller.. pastu ok jer si hayyan tu sebab abang naufal pandai pjuk... hurmmmm... x lamer pun dok dlm alamanda.. sebab me pening paler tgk org ramai sgt... naufal n hayyan, baik jer cume naufal la yg ske nak pilih bj sndr... 'cantik kan adik'... 'x nak bj tu, x cantik'... huhuhuhu... itu la antara dialog naufal ms dok pilih bj ngan dia... sedih gak sebab bj saiz naufal bnyk yg dah abes... hayyan plak bnyk bj yg saiz besar sebab hayyan kecik... dlm 2 jam kot kami di alamanda... pastu, balik umah tolong mak masak utk dibawa ke hospital... tp, kami x berbuka di hospital... kami ke sini plak... hehehehehh.... tunggu next n3 yeah...

1 comment:

Anonymous said...

seronoknya dapat baju raya tahun ini.