: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, August 30, 2010

hospital lg

salam sumer,

khamis lps abah masuk spital lg.. kali ni, darah kuar mcm sblm2 ni jugak... abah kata skit tp sbnrnye bnyk.. pastu, bdn abah ade panas2 mcm nak demam.. hurmmm... pastutnye abah kena wat chemo sblm raye tp abah x nak.. abah mintak postponed sebab x larat... skang ni memang nampak sgt abah letih n penat... nak jln dr katil ke toilet pun abah dah mengah.. pdhal baru 3-4 langkah jer... hurmm... hr khamis tu me balik umah mak n tdo sane jer... sebab mak n no'oi jg abah kat spital... jumaat tu pg kejer dr umah mak.. anak2, en.fizu hantar pi umah mak milah bbsitter sebab me kejer on friday... huhuhhuh... ptg lps amik anak2 terus pg hospital... beli mkn2 skit... pastu singgah beli air... siap sumer, berdesup pi hospital.. alhamdulillah, jln x jam n sampai hospital tepat pd msnye... berbuka la kami anak beranak ngan mak n no'oi kat spital... best jugak tau... hehhhe... pastu, lepak2 dulu n blik umah mak kol 9.45pm... hehehhe... me klu pi hospital tgk abah memang blik lmbt punyer... sebab abah dok bilik sorg2.. so, x der masalah la klu nak terlentang tido bagai kan.... hehheheeh....


*khamis mlm me bw naufal n hayyan pi alamanda (kami 3 beranak sajer)... konon2 nak beli pempes... tp hampeh... x der promotion plak... belikan mekdonel utk naufal... abes seketul ayam... amin....



1 comment:

Anonymous said...

buat sembahyang hajat, dah masok 20 malam terakhir nie, tingkatkan ibadat kita..terutama di malam hari.