: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, August 10, 2010

ramadhan datang lg

salam sumer,

owhhh... hr ni jer dah baper kali me bersin.. bersin.. dan bersinnnnnnnn... x suke tau... sebabnye, hidung akan jadi x selesa, lelangit akan jd gatal2... hurmm... ini sumer sebab kes buang dypers anak2 riang kat umah tu lar... yearpssss... bile kite buang dlm tong sampah yg bertutup, kite x kan perasan dah bape tahun hari dypers tu dok dlm tong tu.... x sokaaaaaaa..... owhhh... bukan nak kata mengade2 x leh buat kejer umah kutip sampah bagai.. tp, me memang x thn habuk... dulu, ms kecik2 siap kena marah ngan arwah opah sebab me buang sampah sampai muntah belahak... bukan geli tp x thn... pastu, geli takut ngan ulat kecik2 tu... tollloooonnngggggg.... hehheh...

wajah suci puan tanah blogger memakai liptik merah....

ehh... sbnrnye bukan nak citer pasal tu.. me nak citer pasal esok kite sumer dah start poser kan... hurmmm... larat ke idok rasenye nak poser thn nih.. hoih... dah uzur sgt ke kamu tu cik niza oiiiiii.... hehehheh... insyaALLAH, thn ni me mungkin akan berpuasa penuh... mungkin ya.. pdhal dah tau dah memang kompom x penuh punyer... wakakkkaak...... ok lar, dikesempatan ini me nak mintak ampun dan maaf pd sumer kwn2 n blogger2 sekalian... me ucapkan selamat berpuasa n selamat bertarawih pd sumer yg mampu... sama2 lah kite beramal di bulan yg mulia ini... insyaALLAH....

muke suci puan tanah blogger tanpa mekap pun... hahahaha...


*agak2 nye esok blh x me start poser.. hurmmm... idung meleleh lg nih.. kang klu terkorek idung kang tetibe plak terbatal... klu dah btl poser tp x mkn, x blh pulak kan... chait... blom poser dah merapu... ape da.... wakakakkakak....




2 comments:

Kasih said...

selamat berpuasa utk sis sekeluarga.. =)

mar!ahaf!z said...

selamat berpuasa niza n family..
aku pun selseme ni. tade mood weih..