: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, July 27, 2011

dah lama

as-salam,


dah lama x jln2 jengah shopping mall.. eh, ade jugak jengah tp istilah menyopping tu yg dah lama.. sebab x tau nak beli ape kan.. tp, hakikat sbnrnya... kedekut... hahhahaha.. yerps... me memang kedekut.. tp, kedekut kat dr sndr je la.. klu kat org lain so far, ok jer lg.... hahahhahaa... saper2 yg dah lame kenal ngan me tau la me ni jenis yg mcm mane.. even mak pun slalu bising sebab x me x ade bnda baru... like baju baru, suar baru, kasut baru bla bla... hahhaahha.. bukan nye x nak... tp, ntah... memang kot... klu dulu2 (sampai dah kawen pun) stok baju kecik n suar kecik pun mak yg belikan... hahahahh.. abah bg duit, then mak akan belikan.. nama nak beli sndr, memang x tau... tu yg sampai skang klu beli sndr mesti salah pilih size... wakakakakaak....
x lama lg dah nak pose pastu raya pulak... mesti ramai yg dah start menyopping kan... me... tunggu2 la dulu... hahhaahhha... malas nak bersesak2... sale sana sini kan... if bawak anak pi sopping, mesti payahkan... bersesak2... eh, takper lah... maybe nxt wik nak pi sopping pastu kanak2 rebina dok umah...




korang dah sopping???

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

utk raya dah beli siki2 hari tue utk adam & aidil .. mls nak sesak2 time bulan pose nanti ..

nifalnin... said...

huhuhuuh...

aku x sempat nak beli lg nih.. mak aku jer belikan utk cucu2 dia.. hahahhaha....