: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, July 21, 2011

serupa tak?

as-salam,


agak la kan.. serupa x muka dua beradik nih.. or ada iras2 ke... hiks... kite bg laluan pd adik dulu...


 hayyan.. ms ni baru 3 hari.. dok dlm nicu... baru je kuar dr bilik 'special'.. memang khas utk dia sorg jer pun... nak masuk bilik tu kena pki bj khas sumer.. tgn pun kena cuci bersih2... nangis bile kenang balik saat2 hayyan kat nicu... nampak x wayar yg selirat selirut kat kanan dia tu.. sumer tu dok cocok kat kaki n tangan.. so, bygkan bile nak BF kan dia ms kat nicu tu... seksa.. kesian kat dia... tp kena kuatkan semangat jugak sebab nak kasik antobodi dia kuat so blh kuar cepat... mule2 me jumpe hayyan kat nicu memang x kenal ngn budak nih... daddy dia pun x perasan.. sebab lain nau bile dah cuci bersih... hahahha... ingatkan anak cina mana... ape la mummy n daddy ni.. anak sndr pun x cam.. siap pnggil nurse lg tanya mana anak kami... hiks... budak yg plg senang nak jg... x bnyk ragam mcm abang dia... baik jer... cucu kesayangan atok abah dia nih... pantang org usik mesti kena marah ngan atok abah... hahahaha... atok abah siap bwk tdo n dodoikan lg... tu pasal gaya tdo hayyan pun dah mcm atok abah.. gaya org senang lenang... hiks... lebat kan rambut dia...

naufal... baru 10 hari... baik budak nih... sebab siang dia bantai tdor jer... bgn pun ek ek ek jer... ko bising la mcm mane pun.. tetap la katup mata dia tdor... tp bile tibe tang malam jer.. sumer org pun siap sedia... hahahahah... mummy ngan opah la dok jeling2 tgk jam... tepat 11 mlm dia start konsert dia... jenuh... sumer org dok jg dia... ms pantangkan budak berdua ni memang me dok umah opah... thanks pd sumer... atok odang n nanny pun usaha dok cr ubat nak kasik budak ni x menangis malam.. takut kena sawan tangis... alhamdullillah.. seminggu nak abes pantang dia x menangis dah... itupun jenuh gak bwk berubat sana sini.. darul syifa pun pg jugak... alhamdulillah... panjang akal pun yer gak budak nih.. tu pasal kuat menangis... 9 bulan dah berjln.. 11 bulan dah blh berckp... skang ni letih nak layan dia berckp... aktif plak tu... nak tgk dia diam bila tdor jer... suke tgk #TVIQ... siap tukar # sndr.. kekadang tu gaduh2 ngan daddy sebab daddy nak tgk sport x dpt... hahahhah...

No comments: