: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, July 6, 2011

PLF mistik

as-salam,




pg td kwn opis mai dtg tanya me... muke kompius jer... x tau plak pasai apa kan... skali dia tanya me pasai pa me x jwb bile dia panggil... jeng.. jeng.. jeng...


alkisahnye, ptg smlm member ni baru kuar dr toilet n nampak me tutup pintu kemain kuat lg.. siap bunyi gedegang gitu... pastu, sambil kuar tu me siap bebel2 lagi.. nampak mcm org x puas hati la gamaknye... pastu, kawan ni dok panggil2 nama me.. 3 kali katanya...

yg sebenarnya, me x pernah tutup pintu kuat2... pastu, smlm plak me blik memang x kata apa pun... dok diam ja jln sampai kaunter dpn... pastu, x dak pun dgr org dok panggil nama me ke apa kan... sebab smlm memang me senyap sunyi... kurang bercakap la konon... heheheheh...

yg kawan ni plak siap bertegas kata dia memang panggil me n nampak me tutup pintu kuat2.... huhuhuhuuu... nehi.. nehi...
abes tu, klu bukan me.. siapa pulak la kan.. jeng.. jeng.. jeng...

5 comments:

kawan-kawan said...

PLF memang 'mistik' dari dulu lagi...
buku jatuh, pintu terbukak sendiri, org cakap-cakap, kanak-kanak bermain-main di persekitaran taman PLF... dan istana di dalam PLF...

semua tu mainan gurauan org-org yang kita tak nampak...

Bangunan ni banyak patung, banyak gambar manusia, gambar binatang dan lain-lain lagi, maka ianya menjadi penyumbang kepada kawan-kawan yang kita tak nampak tu. kawan-kawan tu lagi seronok sebab ada kawan-kawan dia yang tekah dilukiskan atau diframekan.

pikir-pikirkanlah..

nifalnin... said...

nampaknya 'kawan-kawan' dah makin berani menjelmakan diri... siap menyerupai orang lain...

kawan-kawan said...

hehehehehehe....

mar!ahaf!z said...

saspen deh, semlm aku singgah mcm makin sunyi je plf ni..

*sorry semlm tak jumpa. kawan aku tunggu, segan nak berlama2.. kalau aku sorang sampai pkl 5 aku lepak sana pun takpe :)
lenkali eh

Marco Polo said...

aik, tak nampak pon tanda-tanda kak qibby datang sini? adakah ianya mistique jugak?