: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, August 10, 2011

jangan gelak kuat-kuat... klu nak gelak jugak sila tutup mulut


Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan
perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya
soalan "Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?". Takde sape jawab.
Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok
bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit "MAK!!" Ustazah pun puji
Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan. "Sape pencipta alam
dan segalanya?" Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA
ALLAH!!" Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik. Pastu ustazah tanya lagi soalan. "Apa yang patut
sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?" Budak tu cocok
lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai
benda tu lagi siap ko!!" Ustazah tu terus pengsan.



sumber : email dr en.fizu (sebab dia tau bini dia sangap bile dah masuk ptg...hiks)



2 comments:

Anonymous said...

akekekeke

penunggu istana said...

nasib baik niza tak naik motor, kalau tak, lagi la pengsan teruih