: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, August 1, 2011

selamat berpuasa

as-salam,


hr ni hr pertama kita semua berpuasa... alhamdulillah... semoga puasa kita diberkati sehingga hujung puasa nanti... yg penting, kenalah...


mata pun puasa...
mulut pun puasa...
dan
telinga pun puasa...


baru lah berkat puasa ramadhan kita kali ini.. insyaALLAH...

sy nak mohon maaf sekiranya ada salah dan silap sepanjang sy berblogging... semoga kita semua diredhai ALLAH... 







*belum masuk tghr tp perut dah start menyanyi...

5 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

selamat berpuasa...ai pun nak minta maaf segala salah dan silap ...

Anonymous said...

slamat bpuasa gak kakak niza ku sayam..smoga ramadan kali ni mbawa seribu keberkatan buat dri kt smua..AMIN..

Muhsin said...

ya, mulut berpuasa daripada mengata atau mengumpat org ja...

bercakap macam biasa jugak.
Cikgu yang mengajaq kat sekolah...menjerit jugak kat budak-budak. aduii letih

nifalnin... said...

suhana - selamat berpuas jugak... sama2 lah kita bermaaf-maafin...

k.chik ke ninie nih - selamat berpuasa jugak adik ku sayam... hiks.. insyaALLAH, mudah-mudahan kita diberkati ALLAH...

muhsin - dah nama pun cikgu... memang la kena mengajar budak2 skolah.. tp tang jerit2 tu no komen... tetttt...

muhsin said...

Paham paham je la, sekolah tadak air-cond, main kapor plak tu, lagi la kerin..