: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, May 24, 2011

nasi tomato

as-salam,

hasil kerja keras n smlm plak cuti kan, me dgn sungguh2 buat nasi tomato dengan penuh kasih sayang hayyan... knp dgn hayyan... sebab si halus tu tukang tumbuk bawang.. hahahahha.. dah dia suke ngan kejer tu.. gasak la kan... nasib baik x percik air bawang kan... abang dia plak x der pi skool..

so pepagi tu lps hantar naufal pi skool me singgah dulu beli barang2 basah.. balik sampai umah terus on activity.. tp sblm tu kasik hayyan minum susu n roti dulu... heheheheheh....
kelentang kelentung la kitorg anak beranak kat dapur... ekceli me x tau pun nak masak nasi tomato ni mcm mane.. so, main taram jer la... asal ade letak tomato puri, jalan... hahahahah... tp me letak susu cair jugak.. nak kasik lemak2 skit... pastu, cik sue pun dok ngajor2 jugak... mahap la yer, sebab resepi x dok... last2, me taram jer sumer... alhamdulillah.. menjadi..
pastu, buat lauk ayam masak merah sedap, dalca sayur ngan acar timun... sedap2... dah siap masak sumer2 tu me cepat2 siap nak pi amik naufal plak sebab dia kuar kol 12... huhuhuu... dah la umah jauh... x per la.. janji sempat masak...
hahahahah... suke sgt2 sebab pestaim buat n menjadi plak tu... en. fizu siap bertambah2 n 2 round gak la dia mkn... suke bile tgk en.fizu suke makan... naufal n hayyan pun suke jugak... pasni nak try nasi hujan panas plak...

No comments: