: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, May 16, 2011

puasa

as-salam,

huhuhuhuu.. minggu lps x best sungguh kan.. blogspot x leh nak masuk.. nak tinggalkan komen pun x bleh... pastu, n3 siap hilang lg... nasib baik la pg td cek blog n3 akhir ade balik... heheheheheh....
bln 6 ni ade CEO Series... so, me pun skang ni tgh dlm proses mengurangkan berat badan... bukan nak kurus yer... tp nak kurangkan berat jerrrrrrrrrrr... hiks... sebab rase berat bdn ni dah melampau... dah la ket opish dudukkkkkkkk jer... makin melebau yg dah sedia lebau.... pastu, lps mkn plak sangap... so, memang dah x buat ape dah... wakakkakakak... tp kan, mlm2 me dah x mkn tau... agak2 lapar tu, me mkn la biskut cicah teh o ke... hehheh... x pun buat milo mkn ngan roti ke... asalkan perut berlapik kan... hehehehhehe.... nasi plak kl blh me mkn skali sehari... tp, tiap2 minggu blik umah mak x sah klu x mkn nasi... mcm mane tu???
sabtu lps buat laksa kat umah mak... pg tu plak goreng kue teow... nasi memang x mkn... tp mkn laksa bertambah2... huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ahad pg plak mak buat nasi lemak... 2 kali tambah... tghr plak mak masak gulai cili api ketam ngan nenas, ikan bakar cicah air asam ngan rebus air brokoli... phewwwwwww... mkn skali jer... amik nasi pun sikit jer... insap kan sebab pg dah bnyk mkn nasi lemak... huhuhuu... tp lps mkn nasi, me bedal laksa lg... hahahhaha... kenot thn la if ade laksa.... wakakakakkaak...
so, mlm td dah pasang niat nak puasa sunat hr isnin.... harap2nye, sempat la sampai ke maghrib... heheheheh.... mintak2 la bulan ni turun 3 kilo... aminnnnnnnnnnnnn...

2 comments:

Nandre The Legend said...

berat buleh maintain kalau rajen posa.. memang menjadi lah.. tadak tipu punya, hang tgk Mahatma Gandhi puasa dulu semasa dia tunjuk perasaan... puasa ja sepanjang bulan, lepak tgh panash dan lain-lain...

SSulieana said...

chaiyok2