: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, May 5, 2011

sahaja aku puasa.... ops...

as-salam,


mlm td tgh sedap2 tdo, mak plak col...
niza, kunci spare ade pd kamu tak... saper mak, mane org tau... kamu tgh tdo ke?... ha'ah... knp mak, mak tanye sape? mak tanye kunci spare keter myvi ade pd kamu tak... sebabnye, kunci keter mak adik kamu dah terbawak pg kelantan... hoih.. x per la mak, pg2 esok org hntr...

sedar kol 5 pg nih... abang-adik dok meraung mintak perhatian mummy terchenta... daddy, hurmmmmm... ke lauttttttttttttttttt... hangkut anak2 turun bawah, me plak blur x tau nak buat ape dah... owhh... bersahur dulu... mkn roti cicah sambal minum air masak... jd lar... sblm tu buat susu utk hero malaya tu dulu... klu x kang, satu taman dok bngun... tgk jam nak dekat kol 6, hangkut anak2 lg masuk keter nak pi hntr spare key kat umah

opah... sampai umah, tgk opah tgk wat telur dadar daun turi ngan nasi goreng...
kamu nak nasi goreng tak... eh x per la mak, org pose nih... iyer ke... ingatkan kamu x poser, ni mak ade buat nasi goreng ni hah... eh, x per la mak....

sblm balik, mak bekalkan cucunda hayyan ngan nasi goreng sebab hayyan nak mkn nasi goreng opah... sampai umah blik siap2 kan hero malaya.. me mandi2 sumer siap... hangkut anak2 turun bwh blik n kasi hayyan nasi goreng ngan telur dadar daun turi... x mkn.. hurmmmm... sayang nye... membazir kan... kreokkk... kreaaakkk... alehhh... perut tibe2 plak nak memedih... x per... bwk je nasi goreng ni pi opis... agak2 lapor ke senak perut ke.. nanti me mkn jer la nasi goreng nih... hehehheheh...


burpppp.... ops, x kenyang lg tau... selamat sudah nasi goreng tu masuk perut.... thanks mak buatkan nasi goreng pg2 subuh td... hiks.... mak suka, me lagi la gumbira lalalalala...



*me pose sunat jer.. sebab poser ganti udah berganti... satu hr je pun... hiks... x per, nxt week try pose hr isnin plak... heheheheheh.....

No comments: