: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, December 1, 2010

air

salam sumer,

nescafe pg td ade lg separuh..
nak buang sayang
nak minum dah sejuk
pg pantry.. tambah gula skit... then, tambah air panas...
urmmm... sedap jugak... masih lg ade rase nescafe...
heheheheh...
euuuwwww... ade yg geli ke...
perlu ke nak geli geleman pd sisa makanan sndr
urmmm... jgn membazir...
sumer tu kan amalan syaiton


dah.. itu jer nak bgtau...
eh.. jap...
satgi kol 5.30 nak balik dah...
bubyes...

3 comments:

johnny hates jazz said...

hebatlah niza nie, sebelom balek keja, dan lagi update...

memang class la budak nie...

apa nak geli plak dgn air minuman sendiri... aku buleh minum air teh tarik semalam punya dah sejok... hehehehe.. yang penting jangan tutup gelas tu bila tgh paneh... nanti basi.

tak membazer...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

erkk teringat org pertama yg dok kt kerusi ko dl pun gitu...haha tp dia lg dasat..

musang said...

ya, dia minum lipas dengan nescafe o