: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, December 24, 2010

kisah pi penang

salam sumer,


isni n selasa lps me ade seminar kat penang.. dok la plak kat sini... heheheheh... best2... seminar tu start pg, so kitorg bertolak dr puchong hr ahad.. dlm kol 10 gitu la kot... then rehat jap kat rnr tapah.. terus mkn tghr.. x koser nak singgah2 lg dah... lps mkn, en.fizu drive terus ke penang... ikut jln biase la kan... hahahah... yg x thn nye, me kan gayat skit.. tmpt tinggi x leh nak tgk... so, bile sampai kat area gua tempurung en. fizu suh me tgk2 kat luar.. ms tu plak btul2 kat area yg bnyk gaung tu.. memang kena la dia kan ngan amukan ku... wahhhh... x der lahh...

pastu, bile lps terowong pun satu hal jugak... ampunnnn... me x leh thn lalu tmpt2 mcm tu.. takut... then, en.fizu kata klu takut jln2 mcm ni nanti x yah pi cameron.. sebab me plan taung dpn nak pi CH... heheheeh... alhamdulillah... selamat lalu kat situ... en.fizu pun memang dah mahir ngan jln2 mcm tu... aminnnnn... anak2 memang tdo la dlm keter... me ade gak terlelap.. tp tdo2 ayam mcm tu... hehehehe.... kang sian plak dia dok bwk keter sorg2, bini membuto kek sobolah... wakakakkakaak...x patut2.. lps jer tol, en.fizu dah plan nak naik feri... skali salah simpang.. termasuk kat area jambatan plak... owh... terpaksa u-turn bawah jambatan... hahahahah... seronok... sebab pengalaman kan... bile lg nak merasa kan...

nak tunggu feri pun makan tahun gak lar... sebab bnyk tmpt nak kena henti2 nih... nak tunggu feri lg... tp x pe... semangat feri tu yg kitorg sanggup tunggu tu.... wahahahhahah... keter kami plg depan skali dlm feri tu... amin... suke2... sebab, x yah susah2 nak kuar ke dpn jauh2... hahahhahaah.... ms atas feri tu la sakan tukar diapers hayyan n naufal... masing2 dah basah... hahahahah....

 *citer penang akan bersambung.. nanti me masukkan gambar eh...

1 comment:

Nandre The Legend said...

Nin ada usha anak mami aka jawi peranakan ka?