: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, December 8, 2010

naufal

salam sumer,



alhamdulillah.. naufal skang dah x payah pki diapers lg... sblm2 ni pun x pkai kan.. cume bile nak tdo jer baru pki.. tp sejak 2 minggu lps (sebab dok umah opah) naufal memang dah x pyh pki diapers pun lg... makcik no'oi memang sengaja x nak kasik naufal pki diapers.. senang bile nak pi skolah nanti.. mlm2 pun x pki jugak.. mule2 tu memang la penat nak asuh dia pi toilet bagai.. tp, lame2 tu terus jd senang..

sebab naufal pun dah pandai masuk toilet, pee n cuci elephant dia tu.. hik hik hik... klu mlm pun cenggitu jugak... sblm tdo mesti/ wajib masuk toilet... tp, sblm tdo tu jugak dia bantai minum 2 botol susu... hamik... tp, ok jer.. alhamdulillah.. setakat ni naufal berjaya bngn merengek2 tgh malam pi toilet... kesan dan akibatnye, me x cukup tdo... bayangkan la.. tiap kali bngn pi toilet kang, dia dok pesan susu plak lps tu... owhhh... memang heaven... yg bestnye, klu naufal masuk toilet kang, me tukang on/off lampu jer.. yg lain2 sumerrrrrrrrrrr naufal buat.. dah blh harap dah anak bujang me tu... heheheheh...



tp kan.. kat umah pengasuh, naufal tetap kena pakai diapers.. pdhal dah bgtau dah naufal blh buat bnda2 tu sndr.. urmmm... maybe dorg mls nak tunggu kot kan... abes tu, mcm mane nak pi school nanti nih...

No comments: