: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, December 20, 2010

saya comelkan... :p

salam sumer,


hari tu kan.. mummy pg opish x pakai headband tau
lps tu kan, rambut mummy asyik kuar2 jer
syian kat mummy sy sebab kena btul2 kan rambut dia tu
hehehehehhheeh...
pehtu mummy pi carik headband tu kat g**dian tp x ade pulak
sebabnye, untie suhana yg suruh

syian mummy.. x jumpe pun headband tu
last2, untie suhana kasik headband dia
tp x pki lg
sbnrnye, headband tu utk anak kwn untie suhana
heheheheh...

balik tu kan, mummy pkikan kat kite
kite suke.. sebab muke kite nampak sgt comel
w/pun kite tau kite memang dah comel sgt2... 
jgn marah yer... heheheheh
nak tgk tak muke kite pki headband tu...

*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


nama sy bukan ANA.. nama sy NUFA'IL HAYYAN... hehehheeh
comelkan saya....


3 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

huwaaaaaaa tomeinya hayyan :) geram aku tgk bila la buleh jumpa dia eh?

shuzana said...

haha comel giler..mcm budak jepun..

Anonymous said...

Thanks for this post, it is great
watch the tourist online