: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, February 28, 2012

children's vaporbalm

as-salam,


semua pun tau kot naufal ni asthma kan... so, budak2 asthma ni klu selsema kompom la akan batuk.. bila dah batuk memang kompom2 la kena asthma attack kan... so, akan ada mcm2 ubat or minyak yg me guna utk dia... ms kecik2 dulu me sapu minyak yuyi cap limau tu kat tapak kaki, perut ngan belakang badan.. kay ubun2 pun me sapu jugak... pastu bila dah besar ni me guna vicks... yg balm berangin tu la... yg kaler biru tu... mule2 ok la kan... if kena selsema n batuk2 me akan sapu kat belakang badan ngan kat dada dia... tp lama2 mcm dia x thn dah ngan vicks tu... sebab dia nye berangin tu mcm kuat sgt... sampai la satu hr tu me nampak cousin en.daddy guna vicks utk kanak2... botol samer jer kaler biru tp cover nye kaler pink... bau pun bestttttttttttt jer... ade bau2 strawberry...
ini lah bnda yg me katakan td... bila sapu kat bdn naufal n hayyan, diorg rasa selesa jer... pastu x de la rasa berangin sgt2... nyaman jer... wangi strawberry lagi... siap ckp mcm nak mkn jer... hahahahhah... children's vaporbalm ni product dr 21st century... sesuai utk kanak2... utk dewasa pun ok jer... hehehehhe... harga pun x der la mahal mana pun... rm8.90 x silap me... boleh cari kat pharmacy2 terpilih... eceh..






*ini iklan tidak berbayar yer... sharing is caring...

No comments: