: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, February 13, 2012

hafalan shalat delisa

as-salam,


saper yg ade astro kat umah tu, sila2 lah langgan movie ni kat astro first yer... memang x menyesal... lebih sedih dari ombak rindu... 

kisah seorg kanak-kanak bernama Delisa yg rapat dgn ibunya UMMI dan dicemburui oleh kakaknya Aisyah kerana kemanjaan dan keletahnya... Fatimah dan Zahra juga kakaknya.. mereka tinggal di sebuah perkampungan yg bernama Lhok Nga di pantai Acheh... mempunyai seorg ayah yg bekerja dengan syarikat perkapalan yg dipanggil ABI... 




nak cerita lebih2 pun x syok.. ape kata korang langgan jer movie nih... 15 hengget utk 48 jam.. ok jer kot kan...

1 comment:

kucing gatai said...

aku pun ada astro jugak tapi aku tadak astro first... sebab aku nak beli DVD ...