: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Thursday, March 22, 2012

perlis : gua kelam

as-salam,


citer yg memang dah basi abes dah nih... hiks.. kisah pengembaraan kami ke perlis... jln2 ke gua kelam... heheheeheh... pic bnyk sgt so terpaksa pilih2.. ini pun bnyk jugak...
ekceli best jugak masuk gua kelam ni... rasa adventure jer... hehehheeh... ok jom layan gegambar...

kat depan pintu masuk gua kelam... tiket sekali masuk (tour) kat dlm gua adalah rm5 utk seorg dewasa... akan dpt satu safety helmet setiap org... yg dok posing pakai bj kurung kat tiang tu yg bw kami masuk gua kelam.. tp kat dlm gua ada lg tour guide lain yg dah sedia tunggu

 sy ngan young engineer hayyan ada kat tgh2 rombongan... ms ni dah start gayat dah... hahahhaha....

 jln skali ngan atikah (daddy cousin)... ms ni dah tertinggal kat belakang dah... sebab nak kena lalu kat jambatan yg hubungkan pintu gua tu.. so, bg org lain jln dulu (read : sebab gayat).... hahahha.... patutnya kami naik ketapi kecik tp ketapi kecik plak rosak.. so, terpaksa la berjalan kaki sajer....

 ok... ni perjalanan nak masuk dalam gua... saper2 yg tinggi tu memang kena jln membongkok sebab tu la diorg supply safety helmet... mcm sy plak bebas berjalan tanpa tunduk2 n pki safety helmet... wakakakakakak...

 ms ni tgh dgr briefing pasal gua kelam n aktivity perlombongan kat dlm nih... sambil2 tu dok snap pic skali... sila fokus kat naufal... hahahahha... mamat tu tgh menangis sedu sedan nak kuar dr gua... tgh pujuk daddy la tu... hahahhahaha...

hayyan jugak yg relax jer... jln ngan mummy sambil dok usung bag 'terima kasih' oren dia tu... hahahhah... skit2 mintak dokong... ketul2 muscle mummy naik dok dokong hayyan... hiks...



*nanti me sambung lg eh...

3 comments:

suria kencana said...

fuyo niza masuk gua la kat perlis... layan ni. masuk gua tu tak jumpa batman ke?

gua ni merupakan tempat menyoroknya geng-geng komunis suatu masa dulu.

Su Hana said...

wuyoo aku kagum ni..klu aku x masuk kot..aku kan takut tempat2 terkepung ni...hiks

suria kencana said...

seronok bagi suhana masuk gua ni. mesti dia menjerit

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker