: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, March 27, 2012

nak jln jauh tp satu hape pun x siap lg

as-salam,

hiks.. jauhlah sgt kan
pdhal gi sabah je
eh.. jauh jugak la tu bg sy dan anak2 sy juge...
hehehehehhe
pestaim ni nak bwk naufal n hayyan naik belon besi

heheheheheh
tp mcm mane nak gi jenjalan
sebab dok migraine je dr smlm nih
baju segala adek badek baju tu sumer pun x kemas lg
nak naik bas ke sabah kena stenbai siap2 pukul 7am
kol 5.30am kena kuar umah dah
adoiiiiiii...
harap2 sy x baper nak penat utk kemas brg2 sumer
harap2 anak2 sy pun sihat2 jer
sebab naufal nye semput dah nampak kuar bunga2 nye tu
adoiiiii (lg skali)...
bnyk nye bnda yg x settle lg nih
keter pun x sewa lg
x per la... yg tu nanti settle kat sane jer
yg penting stenbai duhet jer...
yg tu pun adoiiii jugak...
hahahahahhahah... sebab bajet dah terlari jauh sgt dah ni....
hahahhahahahaha...
sebab... muncung bos x nampak2 so appraisal pun x buat2 lg
so, pepandai la korang pikior kan ye...


ade sape2 kat sabah yg blh jd gps sy?
silakan lah...
hukhukhukhukhuk...




bbm : 2690A7A1

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

niza try tgk blog mama tisya atau http://ibudamia.blogspot.com/ .. dorg ada citer psl ke sabah nieh ;-)

suria kencana said...

uiii patut la lama cuti dia