: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, March 5, 2012

selamat tinggal

as-salam,






gigi yg sakit dan berlobang tu dah selamat dicabut... huhuhuuuhuhu... skang ni ade gak rasa sakit skit2... sebab tapak gigi tu agak besar lukanya so, dentist terpaksa jahit... tp, alhamdulillah le sebab ms dokter tgh wat projek gigi tu me x rasa ape... sebab kebas kot... ms cabut tu pun x terasa jugak... hiks... agak berbeza la dgn dokter sblm nih... heheheheheheheh... kali ni me pg jumpe dentist kat PJ Old Town... dokter LOH... dah mcm sudirman pun ade... lps ni me akan kerap pg jumpe dokter sebab nak jg gigi yg masih tinggal ni... jom kita sama2 jg gigi jom...

2 comments:

Nandre The Legend said...

jangan minum ayer gas

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

bagusnya dentist tue .. dah makin usia byk nieh kena jaga gigi niza ;-)