: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, September 24, 2010

biar sakit mata jangan sakit hati

salam sumer,


hahahahah... sebelum tu.. ampun suhana.. aku olah skit tajuk n3 ko hr nih... w/pun n3 makcik tu x der kena mengena ngan tajuk dia.. tp yg me punye memang sangat bersangkut paut... owhhhh... klu nak citer pun, rasenye dah basi.. tp kan rase sakit hati tu sampai ke hr nih... huhuhuhu... sakit mata pun yer jugak... sebab dari mata turun ke hati kan... owhhhh... boleh x agak2 klu me mintak ganti rugi... wakakakakak.......

4 comments:

mohsin said...

ermmm

sakit hati ye? cerita terus terang la best.. kasi gempak sikit.

nifalnin... said...

x boleh.. sebab dlm drama ni pelakon x ramai.. sy sorg jer.. heheheh... x der saper2 pun terlibat dlm ini cherita... hahahahah....

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

chaittt patutlah mcm kenal je tajuk ni

nifalnin... said...

jgn mara hah che' sue... heheheheh...