: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, September 6, 2010

taman kosas

salam sumer,


ahad. ahad yg lepas... heheh... ahad minggu sudah la kan.. me temankan mak pi taman kosas kat ampang nu... hurmmm... jln nak ke ampang memang reti, tp nak ke tmn kosas tu mcm blur jer.. x tau nak masuk simpang mane... mak pun same gak.. sebab dia dah lame x pi ampang.. pdhal dulu duk kat ampang.... hehheheh... hurmmm... tujuan nak kesana sebab nak amik biskut raye... ghupe2nye, mak jd pengedar biskut raye plak thn nih... alar... amik pun kat org yg kenal... kwn dia gak... so, x kisah la kan... tp biskut2 tu sumer buat pki butter... memang sedap... ade gak la 2-3 balang biskut yg nak abes dah... me plg ske rosalinda tart... sedap... terase butter n jam noneh tu.... heheheh... naufal pun dah pandai skang ni... dok ajak me pi ampang.. bile tanye knp nak pi ampang... dia leh jwb... nak pg taman kosas la.. nak amik kuih laye... hehhehe... dia la plg seronok ms pi amik biskut raye tu sebab dok tgk biskut yg aneka jenis n aneka kaler...


*agak2 thn depan me nak bisnes biskut raye ade x saper2 yg ngoder... hehehehhe...


1 comment:

Anonymous said...

fuyo hebatlah kak niza ni. nak jadi bisnes woman la.