: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, September 20, 2010

kisah puasa di hospital

salam sumer,

org dah sibuk citer psal raye, me still sibuk nak citer pasal puasa... hahhahah... nasib la kan... sblm ni x sempat nak transfer gambar... ni jer baru sempat...


ms ni kami berbuka ramai2 kat spital... abah dok satu bilik (sorg), so senang la kami nak berkampung kat bilik tu... ms ni mak x masak.. sebab mak kejer kan... mak bei jer lauk kat restoren jaring (sunway)... mahal sgt2... rase nye biase2 jer pun...

me yg pki tudung hitam tu... hehheheh... anak2 dok ngan pakdeli (paklang) dorg... heheheh... yg bj biru tu, adik ipar me... alhamdulillah.. dah selamat melaherkan bb gurl... umi hana damia... aminnn... mak me dapat la sorg lg cucu.... perempuan plak tu... hehehehehh... 

ms ni nak blik umah dah... dlm kol 11pm jugak ar kami gerak dr spital... hehhehehe... perasan x me yg plg kecik... hehheeh... yg poms tu, adik me no.5 (20thn)... yg lelaki tu adik bongsu (form 5) tp x cukup umur lg... wakakkakkka... me n anak2... ngan suar senteng nye... owh... me memang sempoi klu bab2 pakaian nih... x koser nak melawa... kate nak g spital jer pun.... wakakakakkakak....


No comments: