: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, September 21, 2010

ini adik sy...

salam sumer,




 
 ni adik me... nama dia nurul aisyah.. tp senang panggil san jer.. x tau la mane dpt name san tu... heheheh... ade gak yg panggil no'oi... ms naufal kecik2 dulu no'oi ni dpt gelaran mak nenek.. x tau plak knp naufal gelarkan makcik dia ni mak nenek.. mungkin sebab ske sgt membebel kot... iyer la kan, mane x bebel.. budak kecik tu ske jer nak sepahkan umah... hahhahaha... skang ni no'oi x kejer n x sambung study lg sebab jg abah.. hurmm.. nasib baik ade no'oi.. klu x, susah jugak abah nak bergerak.. so, klu seminggu abah dok spital.. maka seminggu gak la minah ni dok spital... tgk la gambor nih.. kesan n akibat dah terlalu lama dok spital, maka otak jd x baper nak center skit... hikhikhik.. ampun no'oi... lupe plak... kami 2 badik jer pompuan.. lain2 sumer lelaki... hehheheh... kat blakang tu abah tgh mkn sambil dilayan oleh emak.... heheheh... lg satu pe'el minah nih klu dia beli tudung baru.. agak2 bile dia try dpn cermin mesti dok terkinja2 berjoget.. ntah kenan sape la agaknye nih... ehehheeh... no'oi, thanks sebab tolong jg abah... akak sayang ko dunia akhirat.. mak n abah mesti rase sgt2 bertuah sebab dpt anak mcm ko... aminnnnn....

No comments: