: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, September 20, 2010

ta wau nga alif wau

salam sumer,


sian budak berdua tu... saper lg klu x hayyan n naufal... hurmm... kisahnye mlm td la nih... adik me yg no.4 tu (faiz aka ayahchik) dok nak pkaikan dypers si hayyan... kebetulan plak me baru lps cucikan hayyan yak yak... heheheh... then bg kat ayahchik nye... nak bgtau nih... naufal n hayyan 2-2  kena cam nappy rashes kat celah peha dorg, so tu yg ayahchik nye dok kelebek sakan tu.. sian kat anak buah dok garu2... dia dok la ckp2 ngan si hayyan suh dok diam2... ghupeny2, ayahchik ni dok lap rashes tu ngan air suam2 panas.. konon nak kasik mati kuma le tu.. yg hayyan plak dok diam jer.. sedap sgt la ade org dok melayan celah peha dia tu... hehhhehhe... yg ayahchik ni plak dok sakan kelebek tibe dia leh menjerit... 'kakak.. anak ko ni ade tungau kat tel*r dia ni hah'... ' ko x check ke'... bile me dengar jer mcm tu, sepantas kilat la dok tgk kat tel*r si hayyan.. opahnye pun siap bgn skali... hehheeheh... dah jd satu kejer plak nak kuarkan tungau tu.. tp, masalahnye tungau tu dah x leh nak kuarkan.. lgpun hayyan kecik laie.. takut nanti hayyan nangis sebab nak kuarkan tungau tu kena pakai jarum.. last2, ayahchik kata letak minyak kelapa jer... patut la selama ni hayyan dok tergaru2 kat bebird dia.. ingatkan pasal rashes, ghupenye tungau... check kat naufal pun ade gak... tp naufal nye satu jer tungau nye... adik yan ade 3 tungau... huhuuuh... sian adik... x per.. nanti mummy sapu minyak kelapa ekkk....

1 comment:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

adeh siannyer ... hopefully lps nie ok dah ;-)