: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, September 21, 2010

sila percaya

salam sumer,


bukan nak tipu atau mengata.. tp ini memang kisah benar... heheheh....

 yg bj kuning tu naufal n yg x berbaju tu apit.. anak cousin me.. kirenye dorg ni 2 pupu la kan... dorg ni sebaya tp si apit tu kecik halus jer.. klu ikut saiz maknye, memang besor la sebab cousin me tu lg besaor dr me.... heheheh... tp, bile tibe tang anak, terbalik pulak jdnye... alhamdulillah... amin.... asal dorg sihat n bahagia kan... si apit ni w/pun kecik halus, tp kemain lg garang nye tau... habes bdn si naufal berbirat kena gigit... patut la si naufal dok terjerit2 dlm bilik... ghupenye, si apit dok gigit belakang naufal... abeh satu bdn wehhhhh.... sian plak si naufal... yg me geram tu, si naufal bukannye nak melawan... adik me pun geram gak sebab si naufal ni baik sgt dok tdh badan dia kat apit... hheheheheheeh... plg tidak pun, si naufal dok tolak apit jer... hurmmmm... tolak2 manja katanye... tp x per la kan... dr sini la dorg nak berkawan n kenal sedare.. klu x biler lg kan... dorg ni beza bulan jer... apit bulan 5, naufal bulan 10.. tp thn yg sama.. 2007... hehehhehe....




No comments: