: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, September 3, 2010

::uban::

salam sumer,



semalam ms kat surau sambil belek2 tgk dandruff  rambut tibe2 je  me terperasan ade rambut putih... owh... selama ni dok tgk kwn2 punyer jer... tp, me x pernah la plak fikir yg me x kan ade uban kan.. cume x sabar iye ke bile la nak jumpe uban kat rambut sndr... heheheh... last2, jumpe gak selai... haiyo... pastu, me dok salah2 kan syampu yg me guna... ape ke sengal la kan... hahhhah... dah jumpe selai, jd kemaruk nak cr lg... alhamdulillah.. x jumpe... heheheh... lega... cume geram ngan dandruff yg bnyk kat atas kepala ni hah... dah mcm2 shampoo yg me pki tp x berkesan gak... org kata klu kerap shampoo rambut nanti rambut leh cepat rosak kan... tp, me shampoo 3 hr skali pun rasok jugak... skang ni me guna shampoo kepala & bahu... kononnye elok utk dandruff, tp same jer result nye... dah pki shampoo berubat pun same gak... adik me lg best... dia suh me botakkan jer kepala nih.. pastu pi wat treatment... hehehheheeh... sengal....

ok dah itu jer nak citer...

1 comment:

nadia amyra said...

kak niza dah tua