: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, September 27, 2010

macam2 citer nak citer

salam sumer,

minggu yg baru lps nih asyik dok pg open house jer... uishhh.. letih perut dok tampung makanan... hahahah... tp, me pilih2 gak la makanan ape yg bleh me mkn.. takut nanti sakit perut kena lg cerry berry... huiiii.... lotih acik nak ulang alik tandeh... kuikuikuikui....
sabtu lps pg beraya umah faezah elai... x kenal.. hurmm... sila gugel sndr ek... en.fizu la dok ajak pg umah dia sebab dah dijemput kan sebab x nak rase bersalah x bw bini sebab dia dah pg 2 thn berturut2... owh... en.fizu bukan artis yer... tp, org jer anggap dia mcm artis... aduhhh.... lgpun me rapat gak ar ngan adik si faezah ni... heheheh... mkn2 sumer besttttt... sedap ar... laksa penang.. mkn capati panas (terbahek)... pastu, cicah plak ngan kari kambeng... ade 3 jenis kari tau... kari ayam, kari daging n kari kambeng... kambeng tu memang x der bau lansung... lembut jer bile kunyah... faezah elai ni kecik giler... halus jer org nye... hahahah... sebab tgk kat tibi mcm besar jer kan minah tu... hahhhah
lps maghrib plak me ikut mak g open house anak sedare dia kat taman medan... mewah giler ngan makanan.... kali ni mkn nasik tomato plak... pastu ade sate... sedap sgt2 sate tu.. yg pasti bukan sate hj samuri...

No comments: