: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, March 3, 2011

aksi adik & abang

as salam,


budak berdua ni klu dok umah memang la meriah.. abes tunggang langgang dibuatnye.. me memang dah x koser nak ckp dah.. sebabnye, makin ditegur makin menjadi.. saje jer nak kasik panas hati nih... last2, me wat x reti jer... klu kemas pun kang sepah balik... better biar dorg main puas2.. bile dah letih main, baru me kemas blik... hahahahh.. tp, daddy plak klu budak2 ni tgh main, dia pun sama naik jugak.. eh.. bukan daddy join main skali.. tp, daddy dok jerit2 budak 2 beradik tu... sebabnye, dia rimas tgk umah sepah2... hahahhah... 
 mule2 adik elok jer tgk tv... heheheh... perasan x putih2 sepah2 tu sumer... hehehhe... yg tu si adik dok kejerkan tisu.... cube teka hayyan tgk citer ape...

abang plak dok start dah panjat kusi... nampak.. siap double lg kusi tu... dgn pki headband nye.. dgn shoe lg... haish.. budak bertuah btul tau dia nih....

hah... tgk tu, 2-2 hero dah start bergabung... so, korang bayangkan ape jd lps budak 2 beradik ni bergabung... hahahahah... tu yg sampai x sempat nak amik gambor tu.. sebabnye, dok tangkap adik dr terjatuh kusi... hehehheh.. sebab abg siap bg satu kusi kat adik dia... sharing is caring katanya....



4 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kalau dah adik abang bergabung ,,ng kebabaom ler meletup ..heh..heh... mcm aku kt rumah smp aku jerit2 dibuatnya ;-)

eina said...

Sonok tengok hero2 korang ni...kita ni pun bakal ada 2 hero mcm korang....eeee..mesti mulut kita pun x diam mcm mulut korang

eina said...

Mesti kita pun macam korang...coming soon....

nifalnin... said...

diana: hahahahaha... memang kebabom ar umah... aku pun ade gak jerit2 nih.. tp, x dilayan... hahahahah...

eina: hahahah... memang x diam ar mulut awak lps nih... tp seronok tau tgk dorg bergumpal.. yg bestnye, dorg ni rapat ngan mak... ahhaahhaah...