: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, March 31, 2011

nasi ayam pestaim ku

as-salam,
festaim buat nasi ayam... huhuhuuh.. selama ni ingat mcm susah jer kan... tp, senang jer eh... masak nasi ayam ni pun sebab abang naufal request.. klu x, sampai ke sudah me x masak kot... gigih bangun kol 5am semata2 nak masak nasi ayam nih... so, naufal n hayyan leh bwk bekal pi umah bbsitter.... wakakakakkk.... tp ayam tu me x goreng.. me grill jer... mls nak goreng2 nih... heheheh... yg lain2 dah sedap, cume nasi jer x baper nak lembut... pasni nak kena lebihkan skit sup ayam tu klu masak nasi... hehehehheh....


5 comments:

nurin jazlin said...

Niza ni memang bagus la.
macam tak pecaya la.

nifalnin... said...

heheheh.... klu anak nak mkn sanggup jer buat.. klu dr sndr nak makan, pi cr kedai jer cukup... hahahahha... sila lah percaya yer...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhh kagummmmm siap bawak bekal tue ..

nifalnin... said...

diana,

hahahahha.... sebab mls nak kuar lunch.. jimat duhettttttttttt...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

bagus..x lama lg kompom niza terer buat nasi minyak, nasi tomato tec.. kek dah semakin pandai... len kali bw la lbh..bleh la km merasa