: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, March 15, 2011

ganti wiper waja

as-salam,



mls nak citer sebab penat.. cume nak bgtau...






- kedai pertama - penat tunggu sampai 45mins tanpa buat apa2.... tanpa buat apa2 tu samalah, kite tunggu vodoh2 jer sebab dorg lansung x tgk pun keter tu....


bile tanye, lame lg ke... blh ek dorg jwb "5 minit lg kak"... 5 minit santak ke 45 minit... ok dah bubyes....








- kedai kedua - keter x der... pekerja ramaiiiiiiiiiiiiiii... tp yg mahirnye sorg-dua jer... tp.... alhamdulillah.. sebab dorg pasang wiper link tu sampai sudah...

pejam.. celik.. pejam... celik... maksugnye, tdor.. bangun.. tdor.. bangun.... eh, x sudah2 lg ke... huhuhuhuhuuu...


memang lame giler.. tp dorg buat teliti.... kak.. siap.....



bayar... jln.... singgah anjung jap beli makanan.... huh... tibe2 plak alarm bunyi ms nak lock keter... uish... x bleh jd nih... pusing balik pi P15 ikut warisan... dorg check blik.. kelebek itu ini... siap... ok dah... terus blik opis....







PENAT melantun-lantun.....

2 comments:

peminat nasi telur sambal said...

patutlah kak niza keluor lama dan balik lambat jugak ni.
hheee..

kedai kat putrajaya ni memang lambat la.. boleh pegi Mydin je la... beli nasik telur sambal

roy orbison said...

sian kak niza, penat tak terkata.