: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, March 17, 2011

myvi mak eksiden

as-salam,


ni kisah smlm... mak me eksiden ms nak pi kejer...
kene langgar ngan ke**ng **ria...
huh... saper2 yg ikut jln klang lama menghala ke PJ tu..
tau la kot mcm mane ghupe jamnye...

sesak... padat...




 kene kat side kiri bumper depan... 

nasib baik ude lan tgkkan keter mak... sebabnye, pintu dpn blah kiri x bleh nak bukak.. ude lan dah repair n cume tinggal nak spray blik jer...




*ms kejadian tu mak me sorg jer while keter ke**ng tu ade 4+1 kat dlm nye... 2 ind*n + 3 ke**ng... yg kat dlm keter tu... masing2 ketat jer dok dlm keter sebab dorg tau dorg yg salah.. tp, driver nye plak besar kepala... konon kata mak me yg salah... siap cabar mak me pi wat report polis lg tu... b*d*h punye ke**ng... kesian mak... alhamdulillah, nasib baik mak x ape2...

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

adehh .. sabojelah ..yg langgar tue nak besar kepala lak ... so dorg bayar ganti rugi ker?

Muzammil said...

tu la dia, mungkin ada hikmah di sebalik kejadian tu.. Bertuah juga Tuhan bagi kena kat bumper keta ja, sikit je yang kena repair.

Itu semua Takdir Tuhan Yang Esa.. Kita sekadar mengucapkan Inalillahi Wainalillahirojiun... Berserah kepada Tuhan...

Syukur kepada Tuhan kerna maseh dipanjangkan umor