: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, March 4, 2011

ape korang nak buat bile jd mcm ni

as salam,

si naufal ni kan, memang sgt2 suke mendera perasaan mak pak dia tau.. huhuhuhuu....


agak2 nye la kan, klu korg jd me.. ape yg korang akan buat... gelak ke... marah ke... atau sepak jer muke budak kecik nih... huhuhuhuhuu...

mule2 tu memang rase nak marah... tp bile tgk kesian pun ade.. kelakor pun ade jugak.. nak marahkan dia pun x guna.. sebabnye, salah kite jugak la kan knp dok sepahkan marker pen tu merata2... huhuhuhuhu.... nasib baik bleh hilang...

baru2 ni, atok odang ade beli colouring set utk naufal.. memang sesuai la utk budak baya2 naufal nih... mule2 tu tgk elok jer la dia kaler kan.. ujung2 tgk abes dia dok kaler muke dia... huhuhuu... ngan kaler megik plak tu... ms tu memang kena sepuk jugak la si naufal nih... mane x nye, kite dah penat... pastu, dia bleh pi kaler plak muke dia... huhuhuuu... ms dok cuci muke dia baru la teringat.. dia dok tiru citer upin ipin.. saper yg pernah tgk tau la... dlm episode 'sy anak malaysia' yg dorg dok kaler muke si jarjit tu.... huhuhu... bertuah btul anak me ni lah... duuuuuuuiiiiiiiiiiii....



1 comment:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kalau aku = aiyakkkkkkkkkkkkkk aku nak gelak + nak marah pun ada .. kesian pun ada ...