: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, March 8, 2011

semasa di hospital

as-salam,

naufal skang ni dah makin pandai dia tau... pi mane2 nak pgang henpon... nak amik gambor la dia.. siap amik gambor makanan tu yg x thnnye... hahahhha... tp kualiti... tutup mata terus... haahhha.... so, ms kat spital tu utk elakkan dia dr bosan me bg la jugak henpon tu ke dia...


ms ni dia tgh amik neb tu... kat dpn dia nih la dok tmpt simpan barang2 utk wat neb tu...
nampak x kasut kuning dia tu.. kemain kepam lg dah... ntah baper kali cuci dah tu...
ujung sane tu kaunter dokter... belah kanan plak kaunter nurse... perasan x nenek yg dok atas katil tu... nenek tu pun kena amik neb jugak.. dia semput katanya... klu x silap, nenek tu baru lps wat x-ray... nasib baik naufal x kena x-ray... huhuhu... klu x, me nangis wo.. sebab tau dah.. mesti budak ni kena thn wad... 
 kantoi bdn mcm resakse... huhuhhu... bile nak kurus nih...


*patutnye naufal kena thn masuk wad... sebab nafas dia x ok lg... dada pun kencang sgt2... tp, dokter duh bw blik n pantau je keadaan dia.. klu x ok jugak, terus bwk kecemasan mcm biasa... isnin dpn naufal ade cek-up kat hospital putrajaya...

1 comment:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wah sabojelah dlm sakit2 nak jd paparazi yer naufal.. hopefully naufal tak yah admit wah cpt sembuh yer ;;