: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, March 4, 2011

bekpes

as salam,


selamat pg sumer.. heheheeh... hr ni sampai awal skit kat opis.. sebab daddy n anak2 kuar awal.. klu daddy kuar awal, me pun blh la kuar awal jugak.. itupun klu x der kejer lain nak kena settlekan dulu mcm sidai kain ke kan... hehehheeh... owh ye.. pg td masakkan spaghetti utk 2 beradik tu.. bekal mkn kat umah pengasuh... dah 3-4 kali jugak ar wat spaghetti utk dorg tp bukan la hr2... hehehehh... mau muak 2 beradik tu mkn... saje tukar menu sebab selama ni dok mkn sup jer kan... sup ikan la, sup ayam la, sup soohon la.. hurmmm... sampai dah x tau nak buat sup ape dah... wakakakakak... biasenya klu wat spaghetti ni me memang akan lebihkan skit.. so blh la bwk pi opis skali... hahahah....



spaghetti goreng pedas.. hehehe.. sebab lps me asingkan bahagian 2 beradik tu, me tambah cili padi plak kat dlm spaghetti tu... heheheheh.. nak jugak rase pedas2.. baru slegho... hahahhah....

air kopi radix + spaghetti goreng.... hehehehhehe... owh ye... me dah x bleh minum nescafe 3 in 1 tu lg... nanti sakit paler sgt2...

1 comment:

mohd noh samsaidi said...

ermmm..

memang heabtlah budak ni, minum kopi radix