: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, April 14, 2011

dah lame x guna

as-salam,


heheheheh... sebenarnye bukan dah lame.. tp jarang2... heheheh... bukan nak citer ape pun.. just citer kisah gigi jer... heheheheh... dulu kan me ade cabut gigi geraham kat side kiri ni, so bile nak mengunyah tu rase mcm kosong je kan... hahahah... kata dah rongak.. tu yg bnyk guna khidmat gigi side kanan nih... tp nye, gigi side kanan ni plak klu tergigit bnda sejuk plak mule la nak rase ngilu2... huhuhu... since last wk lidah kena ulser plak... lg la tu kena kat side kiri jugak... makin pedih n sakit le jwbnye.. pastu, selalu jer tergigit2 kat tmpt luke tu kan... uhuhuhuhu... x shuke tau.... so, skang ni agak susah skit nak mkn... kena mkn yg lite2 jer la pun... huhuuhuhu... harap2 la dpt turun 2 kilo seminggu... jd la kan... hukhukhukhuk....

No comments: