: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Monday, April 18, 2011

mikhail

as-salam,


ade satu lg novel RAM yg me x sempat baca sampai habis... masih lg thriller novel... masalahnye bukan x sempat... ade je masa nak baca... me dpt bc dlm 2-3 chapter then terlelap... hahahha... x pun, stop jap buat susu anak2.. last2 terus lupe... skang ni nak habeskan dulu sembilan nyawa.. then baru continue ngan  mikhail plak...


Mikhail: Bila Si Pemburu Menjadi Mangsa Siapa yang Membaham Siapa?

MIKHAILbukan sekadar sebuah nama. Selama 16 tahun menjadi pelarian di perantauan, dia muncul semula memburu mangsa-mangsanya. Mikhail membunuh kerana dendam lama. Sewaktu usia remaja, keluarganya telah ditembak mati. Mikhail telah diselamatkan Dickens, seorang lelaki Amerika Syarikat yang juga merupakan rakan niaga ayahnya, Tuan Sadon. Dickens melatih Mikhail menjadi seorang pembunuh profesional untuk membela kematian keluarga.

Dalam pada itu, Mikhail juga menghidapi sejenis penyakit paranormal. Apabila retina matanya terkena cahaya matahari atau silauan lampu yang terang lagi tajam, dia akan berada dalam satu dimensi yang tidak diketahui. Kadangkala dia terperangkap antara dua dimensi – fantasi dan realiti. Akibatnya, Mikhail sukar membezakan mana yang benar.

RAMLEE AWANG MURSHID menampilkan novel MIKHAIL sebagai satu agenda yang dipengaruhi wang bertunjangkan kuasa. Wang serta kuasa dijadikan sandaran sebagai satu simbol kejahatan. Mereka yang enggan bekerjasama akan dijatuhkan hukuman mati. Mikhail pula adalah alat kepada misi pembunuhan itu. Saspens dan penuh emosi!


ISBN: 9789831244326
Price: RM 19.90

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker