: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, April 18, 2011

tomyam

as-salam,


huhuhuu... bukan tomyam yg slalu makan ngan nasik tu yer.. tp maggie tomyam... dah la smlm x dinner sebab nak diet x sempat... so, pg ni ingatkan nak singgah la beli nasi lemak.. last2 hape pun tarak.. hujan katanye kan... nasib baik dah siap2 stok maggie kat dlm henbeg... hahahhah... so, belasah jer la...

me ske maggie tomyam nih... masam2 pedas kan... sat2 td dah habes makan sepeket maggie tomyam nih... burppp.... kenyang... korang plak mkn ape pg nih...




*dah lame x mkn maggie nih... dulu2 ms zaman2 ngaji memang slalu la dok hadap maggie jer.. agak2 mls or x sempat nak gi dining, kompom serbu maggie kat dalam gobok... wakakakakak.... tp yg menjadi kegilaan dulu meehun sup pama... sedap wehhh... patah2 kan cili padi plak tu... hahahhha... tp x baik utk kesihatan kan....

1 comment:

ahli mukim jebong said...

skrg ni musim makan biskut marie dan biskut empat segi..
hehehehehe