: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, April 5, 2011

doa adik kepada abangnya...

as-salam,


sebahagian dr lambang kasih sayang hayyan pd abang nya naufal...


Ya ALLAH... berikanlah kesabaran dan ketenangan buat abangku NAUFAL... jdkan lah abangku seorang pembimbing di dunia dan akhirat... kekalkan lah hubungan kami sehingga akhir hayat kami...sesungguhnya sy amat sayanggggggggggggggggggggg kat abang sy nih... w/pun sy selalu je kena buli ngan abang tp sy tetap sayang kat abang... semoga abang sy berjaya dan menjadi anak yg berguna dunia dan akhirat.. nanti abang boleh jg saya... sayanggggggggggggggggg abang....

4 comments:

Hambali ® said...

nampak macam adik tengah baca doa halau hantu untuk abang yang kerasukan

kami baru sorang hero pun dah mengah ....

hehehe

nifalnin... said...

betul la tu kot en. ham... hahahhha... abg nye klu tdo petang sokmo nangis klu terbangun.. tu yg adik siap2 bc doa tu... heheheheh...

cube bayangkan bile ade 2 org hero dlm rumah....

hehehheheheeh...

Nandre The Legend said...

So, Niza kena lebeh berhati-hati dalam tugasan sebagai police trafik di rumah.

doa tu semoga abgnya yang teroyak akan berenti teroyak..

elakkan tgk cherita seram kat astro dan TV3, ini merupakan salah satu punca anak-anak selalu menangis... Beware!!!!

nifalnin... said...

btui ka cik nan... anak2 sy nih suke tgk citer hantu kak limah...

tp naufal ni memang dr kecik memang ske nangis..